31 Aralık 2013 Salı

zonguldak’ta bir kişi kendisini av tüfeği İle vurdu

Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Filyos beldesinde, bir kişi kendisini av tüfeği ile vurması sonucu hayatını kaybetti.Edinilen bilgiye göre, Filyos .eldesinin Öteyüz Mahallesinde ikamet eden H.P (53) adında bir şahıs, evinde av tüfeği ile kendisini vurarak intihar etti.Olay yerinde Jandarma güvenlik önlemi alırken, ekipler de evde inceleme yaptı. Aynı zamanda 112 sağlık ekipleri de hazır tutuldu. Olayı duyan H.P’nin yakınları da gözyaşlarına boğuldu. H.P’nin kardeşi Zeki P. olayla ilgili yaptığı açıklamada, “Kahvenin önünde eve gitmek için dolmuş bekliyordum. Bana bir telefon geldi. Yeğenim aradı. “Amca babam çok kötü derhal gel” dedi. Ben olayı duyarak buraya geldim. Kapıyı açtım baktım her taraf kan içinde yerde yatıyordu. Tüfek ile vurulmuş herhalde neden kendini vurduğunu bilmiyorum” dedi. Cenaze, Çaycuma Devlet Hastanesi morguna otopsi yapılmak üzere kaldırıldı. Ölen H.P’nin 3 çocuk babası olduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.



zonguldak’ta bir kişi kendisini av tüfeği İle vurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder