30 Mart 2014 Pazar

fenerbahçe'ye kutlama mesajları

günlük haber oku

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Fenerbahçe Kulübü’ne gönderdiği kutlama mesajında, “Fenerbahçe Voleybol Takımları’nın, Erkekler Cev Challenge Kupası ve Kadınlar Cev Kupası’nda şampiyon olmalarından dolayı büyük mutluluk duydum. Gurur veren bu mühim başarılara imza atan başta teknik kadro ve sporcular olmak üzere bütün Fenerbahçe camiasını kutlama eder, başarılarınızın devamını dilerim” dedi.


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ise mesajında, “Fenerbahçe Grundig Erkek Voleybol Takımı’nın Cev Challenge Kupası’nda ve Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı’nın Cev Kupası’nda şampiyonluğa ulaşması milletçe hepimizi gururlandırmıştır. Türkiye’ye çifte zafer yaşatan Fenerbahçe Bayan ve Erkek Voleybol Takımı’nın değerli sporcularını, teknik heyeti ve başarıda imzası olan herkesi içtenlikle kutlama ediyor, size ve şahsınızda bütün Fenerbahçe camiasına sevgilerimi, selamlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.


TBMM Başkanı Cemil Çiçek de, sarı-lacivertli kulübe yolladığı mesajında, “Fenerbahçe Voleybol Takımları’nı Avrupa Cev Kupası’nda elde ettikleri şampiyonluklardan dolayı kutluyorum. Ülkemize kazandırdığınız bu başarıdan dolayı şahsınızda bütün oyuncularınızı ve teknik heyetinizi kutlama ediyorum. Milletimizin göğsünü kabartan başarılarınızın devamını diliyor, selam ve sevgilerimi iletiyorum” diye konuştu. – İSTANBUL



fenerbahçe'ye kutlama mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder