31 Mart 2014 Pazartesi

mancini, Ünal aysal'a rapor verdi

günlük haber oku

Galatasaray yönetimi, nihayet 5 deplasman maçını da kazanamayan teknik direktör Roberto Mancini’den acil rapor isterken, İtalyan teknik adam, başkan Ünal Aysal’a şikayetlerini sözlü olarak madde madde bildirdi. Mancini’nin yönetime yazılı olarak da sunacağı düşünceleri şöyle:


“EBOUE SİNİR BOZUCU HAREKETLERDE BULUNUYOR”


“Transferde Astori ve Ranocchia hatta Balanta’yı beklerken Burdisso geldi. Chedjou ve Gökhan Zan hep sakat. Onlardan yararlanamıyorum. Eboue kimi sinir bozucu hareketlerde bulunuyor. Anlayamıyorum. Veysel, Sabri ve Salih sağ beki Eboue’den alacak durumda değiller.


“MELO TAKIMIN BALANSINI BOZUYOR”


Melo istekli ama öyle zamanlarda o kadar agresif hareketler yapıyor ki, bütün takımın balansını bozuyor. Türk oyuncular ‘Selçuk ne diyecek’ diye hep ona bakıyorlar. Yardımcılarımdan daha çok onun sözünü dinlemeye hazırlar. Ama öncelikle karizması kadar gücünün de olması lazım.


“SNEIJDER TAKIMDA PEK SEVİLMİYOR”


Umut Gündoğan, Oğuzhan ve Lucas’a vakit lazım. Kiraya gidebilirler. Hamit bu takımda beni en iyi anlayabilecek oyuncu belki ama hep sakat. Sneijder’in aldığı para nedeniyle takımda pek sevilmediğini hissediyorum.


“DROGBA FUTBOLCU DEĞİL, İŞ ADAMI GİBİ”


Emre ve Aydın’ın sakatlanması beni çok etkiledi. İkisi elimde olsaydı çok daha rahat ederdim. Hajrovic’i bana ‘Türk statüsünde oynayabilir’ diye sundunuz ama yabancı olarak forma giyiyor. Drogba; G. Saray’ı, hatta futbolu kafasında bitirmiş. Hep yatırımlarıyla ilgileniyor. Futbolcu değil iş adamı gibi.


“BURAK TAKIM İÇİN OYNAMIYOR”


Burak Yılmaz çok iyi bir oyuncu ama takım için değil taraftar için oynuyor. Lider vasıfları olmamasına rağmen hep lider olmak, göz önünde olmak istiyor. Umut beni en çok şaşırtan isim. Drogba’nın yerine pek çok maçta onu kullanmak istedim, beklediklerimi veremedi. Şu an takımda kendilerini oyuna en çok veren isimler Ceyhun ve Yekta.”



mancini, Ünal aysal'a rapor verdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder