30 Mart 2014 Pazar

infantino: fenerbahçe'yi avrupa'ya tff göndermedi

günlük haber oku

UEFA Genel Sekreteri Gianno Infantino, Kazakistan’da mühim açıklamalar yaptı. Infantino, Fenerbahçe’yi Avrupa’ya göndermeyen kurumun Türkiye Futbol Federasyonu olduğunu açıkladı ve sözlerine şöyle devam etti;


“BİZDEKİ DOSYA KAPANDI”


“Durumda bir değişiklik olmadığını söylemiştim. Fenerbahçe ve Beşiktaş hakkında 2 ve 1 yıl men cezaları geldi. Tahkim Kurulu ve CAS bu cezayı onadı. 2011′deki yaşananlar ile ilgili bizde dosya kapandı. Bireysel cezalara gelince; disiplin kurulu, yönetim kurulundan bağımsızdır. CAS’ın nihayet kararına bakacaklar ve karar verecekler. TFF’ye gelince, bunu TFF’ye sormalısınız.


” FENERBAHÇE’Yİ TFF GÖNDERMEDİ”


TFF’den o kadar çok belge geldi ki her sayfayı hatırlamam mümkün değil. Ancak Fenerbahçe’yi Şampiyonlar Ligi’ne göndermeyen TFF’ydi. Onlar göndermediğine göre TFF Fenerbahçe’nin suçlu olduğuna inanmiş demektir. Demek ki TFF, Fenerbahçe’yi suçlu bulmuş.”


“PLATINI TRABZONSPOR KUPAYI ALAMAZ DEMEDİ”


UEFA’nın basın sözcüsü Pedro Pinto da Infanino’nun hakkında Türk basınında asılsız haberlerin çıktığını söyleyerek şu ifadeleri kullandı:


“Bildiğiniz gibi basın toplantısını ben sundum. Platini ve Infantino’nun yanındaydım. Başkanla şimdi de konuştum. Doğrulatmak için. Böyle bir şey demediğini söyledi. UEFA’nın yaptığı, turnuvalara ilişkin kurallar ve düzenlemelerdir. Asla başka konuda yorum yapmaz.


“YAPMADIĞI RÖPORTAJLAR YAZILIYOR”


Ulusal konulara karışmaz. Size şunu söyleyebilirim. Genel sekreter Infantino internet sitelerinde kendisi hakkında bir çok haber okudu. Yapmadığı röportajlar yazılıyor. Bunlar uydurma. Bu yüzden kimi düs kırıklığına uğradı. UEFA Türk taraftarlardan birçok şikayet maili aldı. Sorular soruyorlar. Gazetecilikte mesuliyet çok önemli.


Bildiğin gibi ben de gazeteciydim. Doğru kaynaklarınız olmalı ve denetim etmelisiniz. Infantino ve Platini Ulusal konularla ilgili bir şey demedi. Bu konu TFF’yi ilgilendirir.”



infantino: fenerbahçe'yi avrupa'ya tff göndermedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder