30 Kasım 2013 Cumartesi

sivok: mağlubiyeti bile hak ettik

Beşiktaş’ın Fenerbahçe ile 3-3 berabere kaldığı karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Tomas Sivok, ikinci yarıda oyun olarak düştüklerini kabul etti.


Mücadele sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Sivok, “Buraya kazanmaya gelmiştik ve elimizden geleni de yaptık. 1-0 öne geçtik, sonra 2-1 geriye düştük. Ama pes etmedik ve rakibin 10 kişi kalmasını da avantaja çevirerek devreyi 3-2 önde kapattık. İkinci yarıda ne olduğunu anlamadım ve oyun olarak geriledik. Sonrasında 10 kişi kaldık ama bundan daha önemlisi, biz futbol olarak ikinci yarıda bir şey yapmadık.” şeklinde konuştu.


Aldıkları sonuçtan memnun olduğunu dile getiren tecrübeli defans, “İkinci yarı o kadar kötüydük kü mağlubiyeti bile hak ettik diyebilirim. Çünkü top onlara geçti andan itibaren üstünlük tamamen onlardaydı. Eminim ki seyirciler açısından keyifli bir maç oldu ama bizim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ortaya koyduğumuz futboldan ben memnun kalmadım” dedi.


Beşiktaş’ın ilk golünü kaydeden Olcay Şahan ise, “Maça iyi başladık. Takım olarak iyiydik, rakibe sadece bireysel hatalarımızdan pozisyon verdik ama ikinci yarıda her şey değişti ve kontrolü Fenerbahçe’ye kaptırdık. 3 puan alamadığımız için üzgünüm. Keşke ben gol atmasaydım da 3 puan alsaydık.” ifadelerini kullandı.



sivok: mağlubiyeti bile hak ettik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder