28 Ekim 2013 Pazartesi

belhanda'nın aklı İngiltere'de

Geçtiğimiz sezon Fenerbahçe’ye transfer olmaya çok yaklaşan ancak Dynamo Kiev’in kadrosuna kattığı Younes Belhanda, Premier Lig’e transfer olmak istediği mesajını verdi.


BeIn Sport’a açıklamalarda bulunan Faslı oyuncu, “Şu an Ukrayna’da her şey yolunda. Ülkeye ve dile ahenk sürecim biraz zorluydu. Montpellier’ye ilk giderken de böyle olmuştu. Motive olup bunu aşmıştım.” dedi.


Hayalindeki ligi açıklayan Belhanda, “Geçtiğimiz yaz Kiev’in başkanı beni aradı ve Monaco’da konuşmak istedi. Bana projeden bahsettikten sonra da düşünmeden imzayı attım. Hoca da bana 10 numarayı verdi ve takımı etrafımda şekillendirdi. Ancak hayalim hala İngiltere’de oynamak. Şimdiye kadar oradaki takımların ilgisini çekememiş olabilirim.” şeklinde konuştu.



belhanda'nın aklı İngiltere'de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder