28 Ekim 2013 Pazartesi

carlos tevez: takımın lideri ben değilim

Juventus forması giyen Carlos Tevez, takımın lideri olmadığını dile getirdi ve her oyuncunun eşit sorumluluğa sahip olduğunu dile getirdi.


Genoa maçının ardından Corriere dello Sport’a açıklamalarda bulunan Tevez, “Ben lider değilim. Juventus’ta herkes liderdir. Böylece kolektif bir takım oluyoruz ve birlikte gelişiyoruz. Bu takıma her nasıl olursa olsun yardım etmek istiyorum.” dedi.


Fiornetina ve Real Madrid kayıplarının ardından alınan Genoa galibiyetine de değinen Tevez, “Juventus kazanamadığı vakit krizde olduğumuz söyleniyor. Bu maçta ise gereken şeyleri sahaya yansıttık ve herkesemesele yaratabilecek bir oyun sergiledik. Fiorentina maçından sonra, ilk devrede vermemiz gereken cevabı verdik. Conte’nin her vakit bizden istediği gibi oynadık.” sözleriyle mühim bir galibiyet aldıklarını ifade etti.


Son olarak Roma’nın form durumuna ve şampiyonluk yarışına değinen Tevez, “Gayet sakiniz. Önümüzde henüz çok uzun bir yol var. Sezonun sonuna kadar oynanacak maç sayısı oldukça fazla.” sözlerini sarf etti.


Juventus, dokuz haftası geride kalan Serie A’da topladığı 22 puanla üçüncü sırada yer alıyor.



carlos tevez: takımın lideri ben değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder