29 Ekim 2013 Salı

buğra toplusoy'dan babasına his dolu mektup

Sacit Aslan bu sabah konuk olduğu ‘’Söylemezsem Olmaz” programında Buğra Toplusoy, Ceyda Ateş ve Turgut Toplusoy’un yaptığı açıklamalar hakkında ‘’Ceyda’nın tek yanlışı Turgut beyin kızıyla çektirdiği fotoğrafı instagrama koyması. Baba – oğul arkadaş olamaz. Eğer o konuma geliyorsan neseli oğlunun hususi hayatına müdahale edemezsin. Turgut Bey artık işini devredecek kadar oğluna güveniyorsa onun hususi hayattaki seçimlerine karışamaz. Babam hapse girdiği vakit bende işi devralmak durumunda kaldım ve sonrasında babamla baba oğuldan öte ortak olmuştuk. Babam benden intikam aldı. Çünkü ben onun en kuvvetli olduğu yerde onu egale ettim.” yorumlarında bulundu.


Bu açıklamaların ardından Turgut Toplusoy’da programa telefonla bağlanarak şu açıklamaları yaptı;


‘’Şu andaki eşimi inanılmaz kıskanan benim hayatımı kıskanan çocuklarımı bana karşı kullanan bir hanımla (Buğra Toplusoy’un annesi) karşı karşıyayız. Ben Buğraya neden annenle konuşmuyorsun dediğim vakit Buğra annesi hakkına seni o kadar kötülüyor ki o yüzden konuşmuyorum demişti. Ben oğluma hem annelik hem babalık yaptım. Buğra, Suzan hanım hakkında üvey ama benim annemden daha iyi davranıyor derdi bana. Bizim işte iş teslimi diye bir şey olmaz. Ben buğraya sadece Roman’da icra kurulu başkanlığını verdim. Ben sadece Buğra’ya kapıyı açtım. Ceyda Hanım kendine prim yapsın diye bizi kullanıyor. Buğra Amerika’ya gitmeden evvel bana name yazdı. Şimdi bu mektubu burada okursam orada ağlarsınız. Benim 84 yaşında annem var annem neseli Buğrayı affedersen ben seni affetmem dedi. Çünkü Buğra bayramlarda ne annemi ne kardeşlerimi arar. Amerika’ya gitmesinin sebebi inanıyorum ki eskiden de Amerika’da yaşamak istemesiydi. Evlensin istiyorum evlensin ki yanlış insanla evlenmenin ne demek olduğunu yalnızlığın ne demek olduğunu görsün. Artık büyüdü o yüzden bu kadar üzülmüyorum yaptığı bu işlere kendi ayakları üzerinde durması kesinlikle hayırlısı olacaktır.”


Sacit Aslan’ın “Eğer oğlunun bir istediği yerde neseli on verirsen oğlunu tepe sersemi yaparsın” yorumu için ise Turgut Toplusoy şunları söyledi; ‘’Sacit bey haklı beni oğlumdan Allahtan başka kimse ayıramaz. Ama bütün Toplusoy ailesi bu olaydan çok müzdariptir.  Bütün bu olayın sebebi buğranın annesidir hala bizi kıskanmasıdır. Oğlum bir hataya düştü Allah ona yardım etsin. Buğra’nın yeni bir tekstil firması kurması mümkün değil.”


Ayrıca Turgut Toplusoy oğlunun Amerika’ya gitmeden evvel kendisine yazdığı mektubu da okuyarak “Oğlum mektubunda ‘Baba ben her şeyi senden öğrendim şimdi kendi ayaklarım üzerinde durmak için Amerika’ya gidiyorum. Ben karlı günde de, güneşli günde de senin yanında olacağım. Ben ne kadar uzakta olursam olayım neseli benim kalbimde olacaksın inanıyorum ki bende senin kalbinde olacağım. Eğer ben şimdi bu hayatı bırakıp gidiyorsam, bil ki ilerde senin yanında durabilmek için gidiyorum.’ diye yazmış” şeklinde konuştu.




buğra toplusoy'dan babasına his dolu mektup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder