30 Ekim 2013 Çarşamba

zahide yetiş programında mehtap'a yapılan ayıp

Popstar yarışmasıyla adını duyuran başarılı ses sanatçısı Mehtap Yılmaz bugün Zahide Yetiş’in atv’de yayınlanan programına konuk oldu.Yıllardır ekranda sunduğu programlarla beğeniyle izlenen Yetiş, takındığı tavırla konuğu Mehtap Yılmaz’a büyük ayıp etti!Mehtap Yılmaz program bitmeden kendisine bir anda veda eden Zahide Yetiş’e “Ben her vakit açık sözlüyümdür. Ben bu programa konuk geldim baya bir bekletildim. Bu programa ilk ve nihayet konuk oluşum. Ben hayatımda hiç böyle bir şey görmedim…” şeklinde tepki gösterirken canlı yayın ekibi ard arda girdikleri teaserlarla da sevilen şarkıcıyı susturmayı tercih etti.Girilen teaserların ardından Yetiş kendisini savunmak yerine takındığı tavrı sürdürerek Popstar Mehtap’ın ardından “15 dakika… Ben bir şey söylemiyorum… Beni bilenler bilir ne kadar saygılı ve sevgili olduğumu” diyebildi…Yılmaz programdan sonra Twitter hesabına kendisine yakışan nezakette bir not düşerken, izleyicilerden gelen tepki aynıydı… “Zahide Yetiş’e yakışmadı…”İşte Zahide Yetiş’in takındığı acayip tavıra Mehtap Yılmaz’ın tepkisi…İzlemek için haberin videosuna TIKLAYINIZ!…



zahide yetiş programında mehtap'a yapılan ayıp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder